keskiviikko 17. lokakuuta 2012

18v Risteily!

Risteilyltä palattu, hengissä. Pientä flunssaa pukkaa, ei haittaa kun ollut niiin huippureissu:) En pysty välillä käsittämään kuinka onnekas olen, kun lähelläni on niiin paljon ihania ihmisiä <3 
Teksti jää tällä kertaa vähän lyhyeksi, flunssa puskee vähän ihonalle just nyt molemmilla, mut huomenna on (toivottavasti) uus raikas päivä, ja tekstii tulee kun tykin suusta! Mut olo helpottuu kun pääsee illalla vähän kävelylle raikkaaseen ulkoilmaan! ps. Meillä oli mukana yks ihana homoseksuaali maskotti, ja se mursi kätensä yön pikkutunneilla.
Pus Pus,

xxx Leina & Toni K





















































17 kommenttia:

  1. Jeij! Vihdoin teit blogin :D oon Julian kova fani ja sieltä oon välillä yrittäny bongailla oisiksää jo laittanu blogia pystyy! Nyt löysin tän ja oon ihan hullun innoissani :D Oot ihan törkeen nätti etten kestä!

    VastaaPoista
  2. Ihani kuvia! Onko toni oikeesti tatuoinu sun nimen sen rintaan? :O

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei oo :D se on piirretty, mut sil on alavattassa ja pohkeessa mun nimi ;)

      Poista
  3. Leina miten sä teet noi kiharat ?? Ihanat, tollaset korkkiruuvikiharat :) Mä haluun samanlaiset enkä oo ainakaan tähän päivään mennessä oppinut miten tollaset taiotaan! Kerro kikkasi :)) Minkälainen rauta sulla on?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun kampaaja ystävä on tehny noi kiharat, mut me tehään yhessä videopostaus, missä se laitta mulle kiharat, nii laitan sen sit tänne ;) Mä teen yleensä suoristusraudalla mun kiharat ;)

      Poista
  4. kiva, että oot vielä yhteydessä sun bb-kamuihin!:-D salkkareiden sampo on tosi komee!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin onki! ja iiihana!! ! :) Se on myös sinkku! <3

      Poista
  5. Oliks BB-Sarah tuolla risteilyllä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei ollu :( sil pamahti selkä pari päivää aiksemmin, nii se ei päässy.. :(

      Poista
  6. Hassuja kuvia :D alko tekee mieli lähteä risteilylle :)

    VastaaPoista
  7. Näyttää että teillä on ollut maailman kivointa, mä olisin NIIN halunu olla mukana, buu! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oli kyl fantsuu! tuut ens kerralla mukaan sit sen sun partasuisen komistuksen kans!

      Toni K

      Poista
  8. Kivoja kuvia! Kuka on tuo kaunis vaalea tyttö, jolla on lasit? Onko hänellä blogia?

    VastaaPoista
  9. Mullekkin pisti silmään toi blondi lasit päässä, niin nätti:) Tai teidän porukkahan koostuu kauniista naisista ja komeista miehistä:) Vauvauvau!!

    VastaaPoista
  10. ja mä kun luulin että "duck face" on vain naisien etuoikeus :)

    VastaaPoista