lauantai 20. lokakuuta 2012

Djur?

Sateisena synkkänä päivänä pitää aina yrittää piristää itseään. Ja nyt uusi aluevaltauksemme sattui olemaan museot! Soitin Äidilleni ja pyysin myös siskonpoikia tulemaan Luonnontieteelliseen Museoon joka sopii kaikille lapsesta mummoon :) Siskonpojat olivat super innoisssan, ja oli hauskaa poikien ja Tonin  kanssa keräillä leimoja passiin, joita sai eri pisteiltä,  kun kiersi kaikki paikat. Ilman poikien apua oltaisiin oltu hukassa... :)

Te Ihanat palleroiset, jotka ette ole nähneet äitiänne, pikkusiskoanne, vaarianne, veljeänne hetkeen, sopikaa yhteinen bondaus päivä, ja menkää ihmeessä käymään tuolla, se sivistää ja yhdistää, suosittelen <3 

xxx Leina











Mielenkiintoista...


Pieni muna suuri sydän


Laurin kivet Virosta


Handsome Boy Modeling School


Teacher



Turistit sai kaikki leimat kerättyä


Miltä kuullostaa lepakon kaikuluotaus?



12 kommenttia:

  1. mitä meikkivoidetta ja puuteria käytät leina? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on mac nc 42 puuterina ja meikkivoiteena, mä käytän myös inglotin meikkivoidetta ja translucent puuteria ;)

      Poista
  2. http://www.seiska.fi/viihdeuutiset/_a486871/bbtyypit+valtasivat+laivan+sekoilulta+ei+valtytty/

    miksi.......................

    Toni tosin hemmetin asiallinen.

    VastaaPoista
  3. TONI! Milloin otit ensimmäisen tatuoinnin ja millainen se oli ? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Taisin olla 18v. Ja eka oli sellainen toooodella komea tribaali niskaan, hetkeäkään en ole katunut :D

      Toni K

      Poista
  4. Hei oliko sulla bbssä hiustenpidennys? (jos ei ole onnittelen aivan maailman ihanimmasta tukasta!) Mutta enivei jos tosiaan oli, niin mitä pidennystaksiikkaa käytät/ mistä olet tilannut karvat? Mitä muita hiushoito menetelmiä? :) Toivottavasti ei ole liian henkl. kohtainen kysymys! Hyvää syksyä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oli mulla! mutta Jonna I repi ne multa pois talossa ku meillä oli vähän tylsää ..oli ne muutenki ylikasvanu tosi paljon :D :D Nyt oon laittanu uudet, mut paljon vähemmän ( tykkään vaan ku tukka näyttää tuuheemmalta). Mä käytän sinettipidennyksiä ainoastaan :) Ihanaa syksyä sinulle myös!! <3

      Poista
  5. tuolla museossa on sielä ylimmässä kerroksesssa katossa pelottava jättiläiskalmari XD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin oli!! Mut mä vaan mietin, et naaaam, ton ku vois friteeraa! :D :D

      Poista
    2. Hahahahahaha ihaaana :D mun syöppökaverii! Tuli nälkä.

      Poista
  6. pakko kysyä että onko noi sun imagolasit ninjasta? :) mä oon kattellu että ne on ihan sikamageet ja ehkä pitää hankkii itelle samanlaiset!!

    VastaaPoista