tiistai 2. lokakuuta 2012

Kesä 2012

Nyt vois mennä vähän ajassa taaksepäin, meinaa meidän kesä oli (sää poislukien) aivan huippu! Niin monia ihania muistoja..Ulkomaille ei päästy tänä kesänä, mutta muita ihania reissuja ollaan kyllä koettu ja paljon :)

IHANA-risteily esimerkkinä, on ollu meidän kesän kohokohta joka vuosi. Elokuun lopussa järjestettävät botski bileet koostuu ihanan tarttuvasta kesäisestä house musiikista, fiilistä nostattavista juomista, hyvästä meiningistä, ja ennen kaikkea, ystävistä. Ystävät. Ah, mä en vois ikinä elää ilman niitä, mutta kaikkien oma elämäntyyli/arki/työajat/lapset yms omat elämän haasteet rajoittaa välillä näkemistä. Ihana risteily on ollu siksi meille ihana kokoontumis tapahtuma, jossa on sitten voinut vaihtaa kuulumisia ja bilettää kunnolla.


xxx Leina



Ryhmärämä

TWINS!

Lähtö tunnelmissa

Mä Mä Märkää

Paaarteeeh!













Niko ja Sofia :)

7 kommenttia:

  1. Huippua ku pistitte blogin pystyyn! Jään seuraamaan varmana :) Oot niin tyylikäs ja kaunis Leina! Pistäthän paljon paljon hirveesti vaatejuttuja tänne? Ja ei tuo toinen puoliskokaan mikään hullumman näkönen ole ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. IIso kiitooos <3 en oikee tiiä oonko niin muotitietoinen, mut mä lupaan laittaa! :)

      Poista
  2. JES! Tätä oon oottanu niin pitkään. Siis ennenkuin menit taloon, vaikka lemppari tietty olitki!:) Hienoo et kirjotatte yhessä!:)

    VastaaPoista
  3. Ihan mahtavaa kun teksteistä erottaa kumpi on kirjottajana :D tuo jotenkin kivasti piristystä kun teksti vaihtelee :) oon lukenu jo jonkin aikaa julian blogia ja ehkä (vähän) odottanu koska sulta tulis kans. Vaikuttaa mielenkiintoselta ja jään kyllä seuraamaan !

    VastaaPoista
  4. ihanaa että säkin oot perustanu blogin & harmi että sut äänestettiin bb-talosta niin aikaisin pihalle, olit niin aito ihminen ja todellakin mun lemppari! (-: oot kans ihan tajuttoman kaunis, varmaa kaunein ihminen ketä oon ikinä nähnyt :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ÄÄääää, kiitos Noora! <3 Oote liian ihania!

      Poista
  5. onks sul lapsi? :DD

    VastaaPoista