sunnuntai 7. lokakuuta 2012

Darra..yök.

Darra..Miten voikaan olla niin hirveetä olla kankkusessa..Iän mukana ne on ainakin mulla vaan pahentunut ja pahentunut.Tänään oli yksi niistä päivistä, jolloin jopa sängystä ylös pääseminenkin tuntui liian ahdistavalta ja haastavalta projektilta. Nälkä ja kova jano kuitenkin voitti mun halun pysyä visusti vällyjen alla, ja lähdimme Tonin kanssa sitten Fannyyn brunssille. Fanny on yksi mun lemppari brunssi paikoista. Käykää ihanaiset testaamassa, se on aivan ihuna!

Fannyn brunssi




Krapulassa ei muuten myöskään voi ikinä näyttää hyvältä.  :D Haluaisin kovasti herätä saman
näköisenä kuin kauniiden ja rohkeiden casti , mutta eeei! Minä henkilökohtaisesti näytän joltain hirvikolarilta. Krapulassa ei myöskään jaksa hirveesti lähteä meikkailemaan, niin pelastukseni siihen, ettei kuitenkaan näyttäisi ihan ruumilta on maybellinen super stay 10h tint gloss. Se on oikeesti tarkoitettu huuliin, mutta mä laitan sitä vähän mun poskiin ja kevyesti hieron sitä mun ihoon. Se tuo kivan terveellisen hehkun mun naamaan, ja sen laittaminen on helppoa kuin mikä :) Onko teillä jotain krapulasta selviytymis kikkoja? Ois ihanaa kuulla! <3 Mun on ton tint glossin lisäksi kylmä kaakao ja rasvainen ruoka. Nams :)

Jos jollain teistä on myös krapula tällä hetekellä, niin maailman isoin voimahali teille!
<3


Värilliset huulirasvat pelastaa  myös ruumis lookkia 





Toniltakaan ei oikein hymy irronnnut :D







xxx Leina

15 kommenttia:

  1. Tuskin tuolla naamalla voi koskaan näyttää hirvikolarilta. =D Nätti, mikä nätti..

    Kannattaa ottaa baarin jälkeen ennen nukkumaanmenoa särkylääke, monivitamiinitabletti ja lasi vettä. Pääsee aamulla helpommin ylös sängystä, lievemmällä krapulalla.

    VastaaPoista
  2. Mä aina toteen krapulasta valittaville että iteppähän oot syyllinen ;D Ilkeetä...

    Mutta kannattaa aina bileiden jälkeen juoda hirveesti vettä ennen kun menee nukkumaan, koska huono olo tulee siitä kun alkoholi "polttaa" sitä vettä pois ja tulee nestehukkaa :)

    Ja darrapäivänä pitsa maistuu parhaalta :D Sekä pitkä lenkki raittiissa ilmassa (vaikka tuntuiskin että ei millään pystyisi).

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oot niin oikeessa :D silti tekee mieli aina valittaa :D :D mmm..pitsaa <3

      Poista
  3. Leina, kerro mitä värillisiä huulirasvoja sä käytät? Miltä merkiltä? Mä oon yrittänyt ettii jotain kivoi ja kaipailisin vinkkejä :) Huulikiiltoja vihaan, koska ne on tahmasii ja hiukset jää kiinni :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en myöskään osaa käyttää huulipunia tai kiiltoja..Sen takii noi "sävyhuulirasvat" =huippuja! Mun nyt tän hetkinen ehdoton suosikki on Blistexin lip brilliance. Se on tosi hoitava, tuoksuu ihanalle ja antaa hennon roosaisen sävyn huulille ;) Suosittelen!

      Poista
  4. Kauniilt näytät darrassakin! :) ite näytän aina just niin sumuisten vuorten gorillalta ettei mitään rajaa. taas katteli kaupan kassa hiukan säälivästi kun kädet täristen makselin darramättösiäni :D Hienoa että aloititte blogin, jään seuraamaan mielenkiinnolla. :)

    - Milla

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D :D :D Ihana! Mä muuten INHOON käydä kaupassa darrassa, tuntuu siltä ku kaikki tuijottais, hikoiluttaa, tärisyttää, pelottaa..Ja se tunne ku sun takana on hirvee jono ja sä unohdat sun pin koodin. aaargh!

      Poista
  5. mun mielestä aina ku bb's heräsit, heräsit aina niin täydellisen näkösen!! joten lopeta ittes haukkuminen :D

    VastaaPoista
  6. Tää ei nyt oikeen liity tähän postaukseen, mutta voisitko tehä joskus meikki postauksen ku aina kun sua näkee julia oc:n blogissa tai bb:ssä sun meikit oli aivan upeat ! Erityisesti silmät osaat meikata tosi kauniisti ja hyvin :)

    Ps: tosi kiva blogi tää ja kivaa vaihtelua ku on mies ja nainen kirjottamassa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi eiiii, kiiitooos! Mä en kyl oikeesti oo hirveen hyvä meikkaa, mut toki voin laittaa jonku postauksen ;) Mun salaisuus "mun hyvässä silmämeikeissä" on mun maailman ihanimmat ripsipidennykset. MEGA LIKE <3

      Poista
  7. Näytät kyllä upeelta krapulassakin! Ittelleni on muodostunut tavaks ottaa c-vitamiinitabletti ja juoda pari lasii maitoo baari-illan jälkeen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Iso kiitos <3 Toi kuva vaan hämää :D haha Mä oon kuullu tosta maito jutusta! Ja kuulemma toimii! Pakko kokeilla! <3 mihinköhän se perustuu?

      Poista
  8. hauska blogi! :) miten päätitte yhdessä alkaa kirjoittamaan yhteistä blogia? :)

    VastaaPoista