maanantai 8. lokakuuta 2012

Meidän rakkaustarina

Lupasin tehdä teille postauksen siitä miten me Tonin kanssa tavattiin, so here it goes :) Kun olin vielä 18-vuotias kovin menomesta siihen aikaan oli club ooppera, joka sijaitsi oopperatalon vieressä. Toni oli baarimikkona siellä ja mun oli tapana käydä juhlistamassa ystävieni kanssa siellä. Aluksi en noteerannut Tonia kauheasti, muuten kuin vain, että mä mietin, että onpa hyvännäköinen baarimikko.

Kunnes eräänä iltana kun olimme normaalin tapaan bilettämässä ystävien kanssa, Toni käveli eteeni, sanomatta sanaakaan ja työnsi, (siis kirjaimellisesti) työnsi drinkkilippuja kouraani, ja lähti sitten sanomatta sanaakaan pois paikalta. Jäin sitten tyhmänä seisoskelemaan kourallinen drinkkilippuja kädessä monttu auki, että mitäköhän hel*****ä tossa juuri tapahtui.. :D Kuulin sitten myöhemmin ystävältäni, joka oli myös kyseisessä yökerhossa töissä, että Toni oli kiinnostunut minusta ja käytti niinkin romanttista lausetta kuin, että "Leina on niin oksettavan hyvännäköinen, että ei mitään järkeä" Hah. smooth.. :D

Noh, sitten eräänä iltana kun olin taas juhlimassa kyseisessä yökerhossa, pienissä siideri huuruissa rohkenin, sitten ilmoittamaan Tonille kovaan ääneen, että "sä oot kyl tosi kuuma mies!" Myöhemmin muistan miettineeni, että voihan v***u, mitäköhän mä olin just mennyt tekemään. Classy. Tooodella classy. Ei tainut olla mikään huono juttu kuitenkaan ku seuraavana päivän mun puhelimeen oli tullut tekstiviesti missä luki " katotaan kumpi meistä oikeesti on kuumempi, mä vien sut huomenna jätskille ja katotaan kummalla sulaa jäätelö ekana -Toni" :D :D ihana :)

Kävimme sitten seuraavana päivänä treffeillä. Toni ei ikinä ollut vielä seurustellu kunnolla (se oli semmonen mieslumppu aikoinaan, harrasti siis vain yhdenillan juttuja :D Sori rakas!), eikä puhunut oikeastaan sanaakaan koko treffien aikana. Mutta jokin siinä vetos muhun.. hmm.. and the rest is history.. :D Haha,  meidän tarina ei ehkä ihan oo mistään Shakespeare novellista, mutta mulle tosi rakas muisto <3 Onko teillä jotain ihanaa rakkaustarinaa?

Love and be loved

xxx Leina



2012



Ensimäinen yhteinen muotinäytös Björn Borg 2011






Tonin 30v Prahassa



Japani 2008



2009






2006



2005



RMJ 2005









Björn Borg jatkot hyvissä



















22 kommenttia:

  1. Ihana tuo viesti minkä Toni lähetti!:)

    VastaaPoista
  2. Oh yess! Ootte yhdessä vielä oksettavamman hyvännäkösiä kuin erikseen! Mut true shesaidhesaid-tyyliin vaaditaan nyt Tonilta oma versio ensitapaamisfiiliksistä? Loistoblogi! xx mwah

    VastaaPoista
  3. Ootte ihania, sovitte täydellisesti yhteen :) Leina olisi ihana saada sulta tänne blogiin meikkipostauksia, hiusten kihartamis videoita ym. Ja hei yhteinen videopostaus ehdottomasti!

    Sitten haluaisin tietää (tuhannen muun jutun lisäksi) että mitä tekoripsiä käytät vai saako ripsienpidennyksillä todella noin tuuheat ripset aikaan kuin sulla?

    Kiitos vastauksista :) <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Apua, mä oon oikeesti aika huono laittaa mun tukkaa/ meikkaa, mut joo mä yritän tehä jonkun postauksen! ;) Ja ripsienpidennyksillä todellakin pystyy saamaan näinki tuuheat ripset kuin minulla! Tarvitaan vaan huippu "laittaja" ;) Mä käyn sörkässä BLACKPANTHERBEAUTY:ssa, ei oo todellakaan lähellä mun kotia, mutta on TODELLAKIN reissamisen arvosta!! Siel on semmonen ihana tyttö ku Julia, joka loihtii TÄYDELLISET ripset!!! <3 <3

      http://blackpanther.fi/kotisivut/

      Poista
    2. Niin, ja mä laitan välillä ripsaria niihin pidennyksiin ( vaik niin ei sais periaatteessa tehä) , se tuo sitä extra va va voomia! ;)

      Poista
    3. Kiitos nopeasta ja avuaaliasta vastauksesta! Täytyykin heti tsekata noi black pantherin kotisivut, mullekkin tollaset ripset ja heti!! ;)

      Olisiko mahdollista saada sitä yhteistä videopostusta ja sulta ehdottomasti meikkipostaus - joko videolla tai sitten ihan kuvina lempparimeikit ym.
      Sulla on niin nätit meikit aina ja niin kuulas iho. Innolla odottelen!! <3

      Poista
  4. Ihana postaus! Näytätte todella hyvältä yhdessä, ja varmasti muutenkin ootte aikalailla toisillenne luotuja, ei ketään "ihan kivaa" noin montaa vuotta jaksais katellakaan :)

    Ja huippua että aloitte kirjottaa yhdessä blogia, tähän asti ainakin tykkään tosi paljon, tuun ehdottomasti lukemaan myös jatkossa!

    Tsemppiä ja kaikkee hyvää teille molemmille! :)

    VastaaPoista
  5. Voi vitsit ootte ihania ja todella kaunis pari! Pienistäkin, vaikka ei ehkä maailman romanttisista jutuista, voi syntyä vaikka mitä :) ihanaa jatkoa teille!
    Ja tosi mukavaa, kun yhdessä ootte laittanut blogin pystyyn!
    -Laura

    VastaaPoista
  6. Leinaaaa sä olet niin kaunis <3 joo oon samaa mieltä ton yhen aikasemman anonyymin kanssa et olis mahtavaa saada tonin versio tästä teijän suhteen 'alusta'

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi, eiiiih, te ootte liian ihaniaaa<3 tulee aina niin hyvä fiilis ku lukee teiän kommentteja! iso hali <3

      Poista
  7. Ootte ihania <3 Ilmeisesti ootte todellakin tosissanne, vaikka monesti on lukenu, että teiän suhde on on/off :D Onko teillä ollu pitkiäkin taukoja, millon ette oo seurustellu? Postaustahti on mahtava! Ja mäkin haluun sulta Leina meikkivinkkejä :) Esittele vaikka meikit, joita käytät arkena ja sitten juhlissa, jos viittit. Kaikkee hyvää molemmille <3

    VastaaPoista
  8. Voi tsiisus sä olet kaunis! <3 :) Kiharruspostaus ois mielenkiintonen :)

    VastaaPoista
  9. Kerro mitä meikkituotteita käytät, että saat sun kasvoista noin ihanan kuulaat ja hehkuvat! :)

    VastaaPoista
  10. Olisi tosi kiva saada teiltä yhteinen videopostaus! ihan vaan vaikka päivän kuulumisista:) olette niin ihania!
    -emilia

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tää video postaus voi olla mielenkiintoinen...mä en oo kauhee kameran edes viihtyvä ihminen, mut lupaan kokeilla!

      Poista
  11. Ihana tarina! Ootte kyllä niin ihania yhdessä! Ja Leina, minun mielestä sä oot suomen kaunein nainen :)
    Mutta tässä minun rakkaustarina: tutustuin J netissä, hän kommentoi mun kuva-mä hänen jne. Sitten aika nopeasti vaihdettipuhelin numeroita ja hän soitteli mulle joka päivä. Siitä se sitten lähti. Heti ekan puhelun jälkeen mulla oli sellainen tunne...tekisi mieli vaan hyppia ja oli niin kiva olo. Hän pyysi mut käymä hänen koti kaupunkis, en tiedä mistä sain sen rohkeuden, mutta se tuntui todella oikealta,että nyt on pakko otta riski ja mennä! Junassa ehtisin ajatella kaikkea pahaa, että mitä jos hän ei tule vastaan, ja mitä jos hän on joku sarjamurhaaja :D Mutta onneksi niin ei mennyt...siellä hän oli, juna asemalla odotamas mua...oli täydellinen päivä, aurinko paistoi ja lumet oli jo sulanu. Kävelin hänen luo ja sit me vaan halailti pitkään ja sitten mä annoin hänelle pusun. Siis MINÄ ja aloitin....wtf? Mä en tiedä mistä se tuli mutta se oli elämäni paras suudelma. Taidan olla aika hullu....mutta ollaan oltu nyt yhdessä 2,5 v ja olen niin onnellinen :) Löysin elämäni rakkauden :)

    VastaaPoista
  12. Joo Kiharrus postaus kiitos! <3 Ihana blogi!Mitä sun kädessä olevassa tatskassa lukee?:)

    VastaaPoista
  13. Teillä on tosi huippu blogi, tykkään paljon :) voisko saaha sellasta postausta missä olis teistä molemmista kaikkia vanhoja kuvia, olis hauska nähdä miltä olette näyttäny nuorempana :)

    VastaaPoista
  14. Oot Leina kyllä tosi kaunis! Olisi hienoa nähdä sun malli-aikaisia kuvia täällä.

    Toi aikaisemman kommentoijan idea laittaa Toni postaamaan ensitapaamisestanne on loistava :) Olisi myös hienoa kuulla sun tarina menneisyydestä kun olet kuitenkin puoliksi japanilainen ja juorulehdistön mukaan kuullemma veljesi on suuri julkkis Japanissa.

    Kaikkea hyvää <3

    VastaaPoista