keskiviikko 10. lokakuuta 2012

LOVE imagolasit

Ajattelin välillä laittaa tänne asioita joita mä fanitan. Tämän hetkinen rakkauteni = imagolasit. Ne täydentää mun asukokonaisuuksia, saa näyttämään hyvältä vaikka olisi meikittä ja saa jopa MINUT näyttämään ihan suht koht fiksulta ihmiseltä :D LOVE imagolasit, nuff said. :) Omat lemppari imagolasit olen löytänyt muuten H&M:n miestenosastolta ;)

Mun synttärit muuten lähestyy kohta (iiik) ja olen muuten aivan täpinöissäni! Järkyttävää säätöä tämä on kyllä ollut. Vaikeata järjestää isolle porukalle risteilyreissuu, tai ylipäätänsä isolle porukalle yhtään mitään reissuu. Noooh, mutta..Mä oon aikas varma, että tämä kaikki säätö palkitaan ja tää vaiva on ollut sen arvoista ;)

I`ll keep u posted! Iso lämmin halaus

xxx Leina










20 kommenttia:

  1. Oot kyllä niiiin kaunis!:)

    VastaaPoista
  2. Nuo plehat näyttää sulla ihan uskomattoman hyviltä!

    Itse tarvitsisin uudet (oikeat) rillit ja harkitsen oikein kunnon nörttilaseja :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos!!! Joo, todellaki! Nörtit on just jees!! <3

      Poista
  3. Sopii sulle kyllä ihan mielettömän hyvin!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Blogin hallinnoija on poistanut tämän kommentin.

      Poista
  4. Oot kyllä kaunis:) voisitko mitenkään tehdä meikkipostausta, kiinnostais kovasti! Ainiin, millä nimellä sut löytää instagramista?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos miljoonasti! Mä yritän tehdä meikkipostauksen, vaikka oonki aika käsi siinä hommassa :D

      Poista
  5. Ooooh onko tossa yhessä kuvassa Sonny Moore Tonin kanssa??
    Mutta oot kyllä niin kaunis Leina <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sonnyhan se, oltiin tukholmassa keikalla, ja mentiin jatkoille, jossa oli kans soittamassa, niin päästiin vetää sen kanssa keittoa :) Kiitos, Leina on kyllä ihana!

      Toni K

      Poista
  6. Ps.oonko mä vikassa kuvassa:D

    VastaaPoista
  7. Awwws oot kaunis :) Mulla on noi samaiset lasit, mutta ei toivookaan, että näyttäis mun päällä yhtä hyvältä! :D

    VastaaPoista
  8. Oot nii kaunis!! Voisikko tehä postauksen sun tukasta? Sulla on upeet hiukset:)

    VastaaPoista
  9. Voisitko tehdä meikkipostauksen, ihana blogi :-)

    VastaaPoista
  10. onko tossa yhessä kuvassa salkkareiden sampo?:-) oot tosi kaunis, noi lasit sopii sulle hyvin!

    VastaaPoista
  11. Hei!
    Blogisi vilahtaa tänään Ylen TV-uutisten jutussa imagolaseista. Juttu tulee ainakin klo 18.00 lähetyksessä TV1:ssä. Ehkä myös 20.30.
    Voit katsoa jutun Yle Areenasta. Hae sanalla kuuden uutiset ja katso ohjelman loppupuolelta.

    terveisin toimittaja Päivi Puukka

    VastaaPoista