perjantai 26. lokakuuta 2012

Herkkui & Lip Glossii

Viikko takana, elämä edessä! Alkaa olee nyt jo vajaan viikon jälkeen huikee olo kun treenannut lujaa pitkäst aikaa, ja syönyt kunnolla. Saanu ihan uuden innostuksen jalkojen treenaamisesta. Vedin kahdet kunnon tunnin hapotus treenit tällä viikolla jaloille, kyykkyjä, kyykkyjä..Haluun kunnon Kim Kardashian kontin...sellasen et voi laittaa tiukat farkut ja nojaa seksikkäästi baaritiskiin, pakarat pinkeenä kun puolikkaat persikat.

Kävin tänään treenien jälkeen mun lemppari Japanilaisessa syömässä, tehnyt koko viikon mieli, kuola valunut ja tullut välillä vähän uniinkin..Välillä kun joku himottaa kunnolla siit ei pääse yli ennen kun sitä saa. Mä rakastan harvoi juttui niin paljon kun ruokaa, (leikin muksuna My Little Pony:illä, mut oon päässyt niistä jo yli, ja mulla oli Ken nukke, mille mun äiti teki vaatteita), ja ruoan laittamista. Paikka on Len`s Pursimiehenkatu vitosessa, mun lempparit Chickenkatsu Donburi, Gyoza, ja Chicken Teriyaki, Tseki Phou.

On intiimi mesta, mistä saa ihan älyttömän hyviä lämpimiä Japanilaisia ruokia, ja myös sushia. Mä olen rakastunut tohon lämpimään osastoon ihan korviani myöten. Suosittelen esim. perjantai iltaa, jos et ole lähdössä discoilee, vaan haluut syödä rauhassa, tehdä rästiin jääneitä duunihommia läppärillä, fiilistellä sen sun kullannuppus kanssa ja halia, tai vaan haluut kokeilla jotain uutta.































Tänään oli uuden projektin aloitus tattoon suhteen, kävin kokeilee uutta artistia, ja annoin sen tehdä snadin koe maistiaisen, et tietää mitä tulee. Sai mun luoton ja projekti jatkuu, tehdään Cover Uppeja molempiin käsiin, aika pitkälle vedän molemmat kädet uusiks. Kokeilin myös tänään Leinan Lip Glossia. No Homo!


Fantsut viikonloput kaikille teille ihanille Nugeteille!

Toni K








6 kommenttia:

  1. Leinan sukulaisten rafla?

    VastaaPoista
  2. Teillä on ihan mahtava blogi mutta miksi ette heti postauksen alussa kerro että kumpi kirjoittaa milloinkin? pakko aina rullata postauksen loppuun että näkee ensin kuka sen on kirjoittanut ja jos ei selaa niin on vaikea hahamottaa esim että kumman treenistä nyt on kysymys. Ootte mahtavia <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mä ainaki tunnistan heti kirjotustyylistä et kumpi tällä kertaa postailee :-D

      Poista
    2. Niin mäkin! Ei voi olla tunnistamatta! ;-)

      Poista
    3. Munki mielestä olis hyvä jos jo teksin alussa olis T tai L !!

      Poista
  3. Mitä meikkivoidetta Leina käytät? :)

    VastaaPoista