perjantai 5. lokakuuta 2012

Minustako seuraava Antero Mertaranta?

Yksi ihanimmista ja tärkeimmistä ystävistäni, Sampsa vei minut katsomaan jääkiekkoa toissapäivänä. Oli ihan huippu siistii, voin kertoo! :D Jengi oli niiiin messissä ja kaikki jakso kannustaa ihan täysii ja vielä alusta loppuun saakka. Arvostan! Sampsalle kokemus oli varmaan lähinnä vain huvittavaa tai oikeastaan koomista. Sillä urheilusta tämä tyttö ei tajua hevonpiippiäkään. NADA. Mä tajuan urheilusta varmaan yhtä paljon kuin kultakala nintendosta :) Ottelun alussa kysyin, että "ketä noi on? ne korjailee noita maaliverkkoja?" Sampsa: "Leina...ne on niitä tuomareita :D :D" Jaaaa...What an idiot. Vieläki naurattaa :D Noh, ehkä mä opin urheilusta jotain vielä joku päivä..Jaaa ehkä myös käyttämään maalaisjärkeäkin silloin tällöin toisinaan, hihi.

Tänään kävin muuten tekemässä jalkatreenin salilla. Toni rääkkäs mua, ja huolella. Nyt en pysty enää kävelee,  ikinä.. :D Kävin myös päivällä luontaistuotekaupassa. Mun kanssa kotiin lähti sitten herra GREEN TEA purkki, sir KOOKOSÖLJY, ja prinssi NESTEMIN. Vihreä tee-kapselit edesauttaa rasvanpolttoa treenin ohella ja on muutenkin hyvä yleiseen hyvinvointiin. Olen juonut pienestä pitäen vihreätä teetä (japanilais taustani vuoksi) ja uskon todella siihen, että se auttaa aineenvaihduntaan ja hyvinvointiin. Kookosöljyä käytämme Tonin kanssa ruoanlaittoon ihan yleisesti. Ihan huippu tuote esim. kanan paistamiseen. Paljon terveellisempi vaihtoehto voille ja antaa ihanan hennon ja trooppisen maun ruoalle kun ruoalle. Kärsin myös todella kuivasta ja atooppisesta ihosta ja olen todennut, että kookosöljy tekee hyvää myös iholleni! Love it!

Nestemin taas on yrttiuute ja magnesiumtabletti joka poistaa ylinmääräistä nestettä kehosta. Olen viime aikoina nauttinut elämästäni vähän liiankin paljon ja syönyt pelkkiä herkkuja ja nauttinut ihanista viineistä. Se on ihanaa, tiedän. Parasta, mutta rajansa kaikella. Nyt kasvoni näyttävät siltä, että olisin jyrsijäeläin, jolla posket täynnä muffinseja. Mun marsun poskista on päästävä eroon. Siksi tämä nestemin, siihen vielä päivittäiset cardio treenit ja Tonin rääkit, nii avot! Aamulla jännittävä palaveri. Hmm..kenties uusia tuulia? Nyt tutimaan. Kauniita unia ihanaiset <3

xxx Leina







21 kommenttia:

  1. Ihanaa kun aloit pitämään blogia :)

    VastaaPoista
  2. Pikku vinkkinä vaan leina, että olisi mukavampi lukea tekstiä kirjoituksistasi, jos se olisi ryhmitetty esim. osa alkuun, osa kuvien väliin ja vaikka loppuun. Olen innoissasi blogistasi, mutta aina avatessani uuden postauksen, järkytyn tuosta kirjainten määrästä heti ens alkuun :(

    VastaaPoista
  3. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  4. Oi ihanaa että teit blogin leina! sulla on ihana tyyli oot kaunis ja tollanen perfect! et tiiäkkään kauan oon oikeesti oottanu että teet blogin , oon ihan innoissani aina kun ocjulialtakin tulee jotain postauksia sun kanssa :D mutta tosi kiva kun teit tän toivottavasti et lopeta ! jään ilomielin seuraileeen :)) niiin ja muuten oon seurannu ocjulian blogia jo toosi kauan ja tykkäsin susta heti kun tuli kaikkee postauksia jossa olit ! sitten yhtäkkiä kun big brother alko ja sä olit sielä niin olisitpa vaan nähny mun ilmeen :D olin niin ilonen ja häkelty että oot bb : ssä :D sua oli kiva seurailla ja en uskonu että tiput niin nopeesti.... teetkö muuten mitään postausta bb:stä ? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voih, kiitoksia tuhannesti! Tässähän ihan punastuu! Itse olet kaunis!! <3 Bb:stäkin voin toki kirjottaa jtn ;)

      Poista
  5. Ihana blogi jään ehdottomasti seurailemaan! Ootte niin hyvännäkönen pari! Ihailin Leina sua ja sun tyyliä jo ocjuliassa joten olin totta kai tosi innoissani kun olit bbssä sekä nyt tän blogin myötä!:)

    VastaaPoista
  6. onks sulla lapsi? :)

    VastaaPoista
  7. YOU GO GIRL!

    Sulla on mieletön tyyli ja näytät vaan niin hyvältä! Toivon kaikkea hyvää ja menestystä sulle :)

    Nita

    VastaaPoista
  8. onko tossa kuvas sun kans salkkareitte sampo :D

    VastaaPoista
  9. Miten sä voitkaan olla noin ihanan olonen :D Ja jumatsuide naine oot kaunis! Ihana et perustit oman blogin, odottelinkin jo OC Julian puolella milloin tää ilouutinen tapahtus :)

    -A.E.

    VastaaPoista
  10. Hei ootko käynyt valkaisemassa hampaasi ja jos niin missä? Mulla on etsintä menossa hyvän ja tehokkaan hampaidenvalkaisupaikan kanssa! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En ole käynyt, mutta jenkeistä ostin todella hyviä hampaidenvalkaisu "liuskoja", joita sitten koitan käyttää n.kerran kuussa :) Niitä saa varamaan ostettua netistä? Koitan selvittää asiaa ;)

      Poista
  11. Sulla on täydellisen väriset hiukset! Kuka ne on loihtinut? Tiedätkö sävyä? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä käyn välillä Kampaamo gyylissä (bulevardi 15) ja välillä mun ystävän luona (joka on erikoistunut kynsiin, mutta on myös kampaaja ammatiltaan) löytyy wtc talosta, liikkeen nimi on diamond nails ;) Sävyn nimeä en muista :(

      Poista
  12. Paljonko toi kookosöljy maksaa?:)

    VastaaPoista